דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כדאי לרכוש טלפון סלולארי מסין 

מאת    [ 18/08/2015 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3294 פעמים ]

מידי יום אנחנו שומעים על טלפונים סינים בזול ובאופן טבעי אנו משווים את המחירים למה שאנחנו מכירים, למותגים כמו סמסונג, אייפון , LG ואחרים. אין שום ספק שהטלפונים הסיניים זולים אך זהו גם מקור הבעיה – התרגלנו שצריך לשלם ביוקר על דברים טובים. אנו פשוט לא מסוגלים להאמין שישנם דברים טובים המגיעים בזול.

לרכישת טלפונים סלולאריים מסין יש יתרונות ויש חסרונות. למשל אין לכם שירות זמין כמו לטלפונים שרכשתם בארץ. אין מעבדת שירות מעבר לפינה אשר תוכל לעזור לכם במקרה של תקלה או בעיית חומרה. למרות שישנם ספקים סיניים המציעים שירות ואחריות על המוצר, בדרך כלל זה פשוט לא מעשי, רק שליחת המכשיר לסין תעלה לכם יותר. עוד חיסרון הוא איבוד הערך של המכשיר באופן מידי בעוד ישנו שוק לטלפונים משומשים של המותגים המוכרים, קשה מאוד למצוא קונים למכשירים סיניים מיד שנייה. הדגמים מתחלפים מהר מאוד והטלפון של אתמול נחשב לחסר ערך.

אך למרות החסרונות רבים מאמינים שכדאי לרכוש טלפון סלולרי מסין. רמת המחירים היא משהו אחר לגמרי כך שזה באמת לא ממש משנה אם אין לטלפון שוק וגם אם הוא מתקלקל אחרי חצי שנה. כאשר מחירי הטלפונים כל כך זולים בהחלט ניתן להתייחס אליהם כאל השקעה משתלמת גם אם תשתמשו בהם לזמן קצר בלבד. אם הוצאתם 70-80 דולר על טלפון מסין זה באמת משתלם גם אם הוא יצא מכלל שימוש לאחר חצי שנה או שנה.

השוק הסיני מכניס ללחץ את יצרני הסלולאר במערב

בוודאי שמעתם הרבה דעות שליליות לגבי רכישת טלפונים סלולאריים בסין. בדרך כלל מנסים לטעת בכם את הפחדים שהטלפון לא טוב, שהספק לא אמין, שהוא מתקלקל מהר וחבל להשקיע שם כסף. האמת שלפעמים זה נראה כאילו חברות הסלולאר חוששות מתחרות והן עומדות מאחורי המידע השלילי לגבי רכישת טלפונים בסין.

למרות הפרסום השלילי נראה שיצרני הסלולאר המוכרים במערב בהחלט חוששים מהיצרנים בסין. הם מבינים שהיצרנים הסינים מוכרים לציבור טלפונים סלולאריים ברמה גבוהה מאוד ובמחירים זולים מאוד. יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש טלפון סלולארי מסין ומידי יום זה אך הופך לפשוט יותר. ניתן לעשות זאת בקלות בעזרת האינטרנט ואפילו ישנם אתרי מכירות מסין הפועלים בעברית ומוכרים טלפונים בזול.

ההוכחה הטובה ביותר ללחץ של יצרני המותגים היא שיווקם של טלפונים במהדורות פשוטות יותר וזולות יותר כמו מכשירי המיני למיניהם. מחשש שהלקוחות יברחו לטובת השוק הסיני, יצרניות הסלולאר המוכרות מייצרות מהדורות מיוחדות מוגבלות בפונקציות אך זולות יותר. אז בפעם הבאה שתשמעו ביקורות על המכשירים הסיניים קחו אותם בערבון מוגבל, יתכן שבעלי אינטרס עומדים מאחורי הביקורת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב